+38 044 204 81 13

KAIZEN™ СЕРТИФІКАЦІЯ

Підвищення ефективності – головне завдання, яке стоїть перед компаніями незалежно від сфери їх діяльності. KAIZEN™ є однією з найважливіших концепцій підвищення ефективності діяльності кожної компанії.

 

Дана методика допомагає вирішувати завдання, які є запорукою успішного розвитку компанії, а саме:

  • збільшення оборотності запасів;
  • зниження витрат виробництва;
  • поліпшення якості продукції;
  • підвищення продуктивності праці;
  • скорочення терміну виконання заявки клієнта та ін.

 

KAIZEN™ -підходи, які використовуються як базис для розвитку всіх складових бізнесу, дозволяють збалансовано поєднувати потреби Клієнтів, завдання акціонерів і прагнення власного персоналу.

 

KAIZEN™ відрізняється від всіх методів підвищення продуктивності своїм довгостроковим і комплексним характером. При цьому застосування інструментів KAIZEN™ навіть на локальних місцях дає значні результати, які здатні переконати в правильності обраного курсу змін.

 

Кайдзен Інститут Україна пропонує складні, але корисні практичні Сертифікаційні програми 3 рівнів Кваліфікації:

 

 KAIZEN™ Practitioner KAIZEN™ Couch KAIZEN™ Manager

Перший рівень дає розуміння про можливості методології KAIZEN™ для підвищення ефективності діяльності компанії.

KAIZEN™ Практик володіє основною термінологією, принципами, інструментарієм і техніками, що дозволяє йому підтримувати KAIZEN™-ініціативи в компанії на щоденній основі.

 

Модуль 1 (5 днів): ОСНОВИ KAIZEN. ПОБУДОВА І РОЗРОБКА КАРТ ПОТОКУ СТВОРЕННЯ ЦІННОСТІ (VSM/VSD).

 

Модуль 2 (4 дні): СТРУКТУРОВАНЕ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ (SPS), МЕТОДИКА ШТУРМ-ПРОРИВ.

 

Модуль 3 (4 дні): ЗАГАЛЬНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОБЛАДНАННЯ (TPM).

 

Екзамен (1 день)

 

13 днів

Другий рівень розкриває фундаментальні основи методології KAIZEN™, пояснює нові концепції та навчає основам роботи нових інструментів операційної системи KAIZEN™, які сприяють створенню вільного від втрат і орієнтованого на клієнта середовища.

KAIZEN™ Тренер володіє знаннями і вміннями для розробки плану щодо поліпшень, проведення навчання та управління KAIZEN™-командами.

 

Модуль 4 (4 дні): ПОБУДОВА І УПРАВЛІННЯ ПОТОКОМ СТВОРЕННЯ ЦІННОСТІ (TFM).

 

Модуль 5 (5 днів): ІНСТРУМЕНТАРІЙ KAIZEN (KAIZEN TOOLBOX). ЗАГАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ (TQM). СТАНДАРТИЗАЦІЯ.

 

Модуль 6 (3 дні): ЗАГАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЕРВІСАМИ (TSM), KAIZEN В ОФІСІ.

 

Модуль 7 (3 дні): ВИРОБНИЧА І ЗОВНІШНЯ ЛОГІСТИКА.

 

Модуль 8 (3 дні): KAIZEN КОУЧИНГ.


Екзамен (1 день)


18 днів

 

Третій рівень дозволяє учасникам стати KAIZEN™-лідерами в компанії, отримати вміння мотивувати і підтримувати співробітників компанії на шляху впровадження культури KAIZEN™.

KAIZEN™ Менеджер відповідає за впровадження філософії постійного вдосконалення в рамках всієї компанії. Він володіє навиками проектування всього потоку в цілому.

 

Модуль 9 (3 дні): УПРАВЛІННЯ РОЗРОБКАМИ ТА ПРОЕКТАМИ (KAIZEN CONTROLLING).



Модуль 10 (3 дні): KAIZEN МЕНЕДЖМЕНТ .



Модуль 11 (2 дні): KAIZEN ЛІДЕРСТВО.

 

Екзамен (2 дні)

 

8 днів

 

РІВЕНЬ KAIZEN PRACTITIONER ВКЛЮЧАЄ 3 МОДУЛІ НАВЧАННЯ + ЕКЗАМЕН (13 днів навчання).

 

Навчання проходить на базі компаній. Співвідношення Теорія: Практика – 20:80.

 

Модуль 1 (5 днів): KAIZEN ): ОСНОВИ KAIZEN. ПОБУДОВА І РОЗРОБКА КАРТ ПОТОКУ СТВОРЕННЯ ЦІННОСТІ (VSM/VSD).  ↓
  • Основи KAIZEN™. Основні поняття KAIZEN™.
  • Розуміння втрат. Типи і джерела втрат.
  • Базові закономірності, закони та інструменти KAIZEN™.
  • Lean-офіс.
  • Приклади результатів застосування методик та інструментів KAIZEN™.
  • Теорія картування.
  • Принципи ощадливого потоку та побудови карти майбутнього стану.
  • Особливості побудови карт потоку створення цінності.
  • Практика.
  • Домашнє завдання.

 

Дата проведення: 19-23 лютого, 2018.
Місце проведення: уточнюється

Модуль 2 (4 дня): СТРУКТУРОВАНЕ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ (SPS), МЕТОДИКА ШТУРМ-ПРОРИВ. ↓
  • Штурм-прорив. Етапи штурм-прориву (ШП), зміст кожного з днів ШП.
  • Базові інструменти та методики вирішення проблем.
  • Огляд інструментів для усунення першопричин. Вибір інструментів для усунення першопричин.
  • Ознайомлення з інструментами 5S, стандартизація.
  • Звіт формату А3: призначення, структура.
  • Практика.
  • Домашнє завдання.

 

Дата проведення: 27-30 березня, 2018.
Місце проведення: уточнюється

Модуль 3 (4 дня): ЗАГАЛЬНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОБЛАДНАННЯ (TPM) ↓
  • Огляд і принципи ТРМ.
  • Основні напрямки роботи за ТРМ.
  • Елементи моделі ТРМ.
  • Принципи запобігання поломок.
  • Види втрат на обладнанні. Повна ефективність обладнання (OEE). Розрахунок ОЕЕ.
  • Можливості підвищення ОЕЕ.
  • Автономне обслуговування обладнання: суть та кроки впровадження.
  • Система планового техобслуговування: суть та напрямки діяльності.
  • Система управління запасними частинами.
  • Аудит системи ТРМ
  • Принципи та основні напрямки застосування SMED (швидкого переналагодження)
  • Методика швидких ремонтів.
  • Практика.
  • Домашнє завдання.

 

Дата проведення: 23-26 квітня, 2018.
Місце проведення: уточнюється

Екзамен (1 день): тест + захист проектів. ↓

Дата проведення: уточнюється
Місце проведення: уточнюється

 

 

Зареєструватися можна:

  • відправивши заявку з темою «Сертифікаційна програма Кайдзен-Практик» на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , вказавши наступні дані: ПІБ, компанія, посада, контактний телефон та e-mail;
  • заповнивши форму онлайн-реєстрації ОНЛАЙН-РЕЄСТРАЦІЯ.

 

Заявки на навчання приймаються до 10 лютого 2018р.

 

При виникненні питань щодо навчання звертайтеся за телефоном 044 204 81 13 – Ольга Корнійченко.

 

 

Наші партнери
Наші клієнти