+38 044 204 81 13

Як можна поєднати приємне з корисним або про КАЙДЗЕН семінар на Сорочинському ярмарку

Виявляється на Сорочинському ярмарку можна не тільки весело провести час, занурившись в атмосферу українських народних гулянь на честь завершення збору врожаю, а й дізнатися про японський стиль менеджменту. У п'ятницю 23 серпня 2013 року в прес-центрі Сорочинського ярмарку вперше проходив відкритий КАЙДЗЕН семінар, на якому власники українських компаній ділилися своїм досвідом впровадження КАЙДЗЕН інструментів. Цей безкоштовний семінар КАЙДЗЕН Клуб проводив спільно з проектом «Сорочинський ярмарок». Всього в семінарі взяло участь 40 осіб.

 

На початку семінару декілька слів сказав директор КАЙДЗЕН Клубу в Україні Іван САРВАР. Він подякував всім учасникам, за те, що вони зібралися на семінар в такому незвичайному місці, подякував спікерам, які теж змогли приїхати на Сорочинський ярмарок, щоб поділитися своїми знаннями у сфері КАЙДЗЕН. Особливу подяку пан САРВАР висловив Світлані Іванівні СВИЩЕВІЙ за можливість зібратися в такому гарному місці, де семінар проходить трохи в іншому від звичного для всіх форматі.

 

Пані СВИЩЕВА, яка є керівником проекту «Сорочинський ярмарок», а також співзасновником КАЙДЗЕН Клубу в Україні, відповіла, що вона буде рада, якщо такі заходи на Сорочинському ярмарку будуть проходити щороку. «Сорочинський ярмарок приваблює не тільки можливістю відпочити. Сюди приїжджають проводити зустрічі, які спонукають до подальшої співпраці,  зазначає Світлана Іванівна.  Я хочу сказати, що та справа, яку робить КАЙДЗЕН Клуб  це дуже великий крок вперед. Те, що пропонує економіка Японії, те, що можна почерпнути там  це величезні можливості для розвитку української економіки. Японія на багато кроків пішла вперед. Тому потрібно вчити наші паростки впроваджувати кращий досвід практики Японії». З побажанням для учасників приємно та корисно провести час на Сорочинському ярмарку пані СВИЩЕВА закінчила свою промову.

 

Далі почався сам семінар. Перший спікер Анатолій Дмитрович АФІЧУК, директор компанії АДМ, почав свій виступ зі слів: «Ми нікого не збираємося вчити. Ми просто будемо ділитися своїм досвідом. І наше завдання тут  пояснити принципи ощадливого виробництва». Далі Анатолій Дмитрович зазначив: «Ми розуміємо, що чим більші витрати, тим менше ощадливого виробництва. Тому, щоб створити ощадливе виробництво потрібно в першу чергу визначити цінність продукту, що випускається». Потім пан АФІЧУК більш докладно зупинився на ВОСЬМИ видах втрат. І сказав, що якщо підприємство зуміє подолати ці втрати, то воно зможе досягти ощадливого виробництва.

 

Інший спікер Олександр Михайлович БЄЛЯЄВ, Президент групи компаній Арт Метал Фурнітура, додав, що КАЙДЗЕН потрібно застосовувати тільки на тому підприємстві, в якому керівництво готове працювати на перспективу і само зацікавлене у впровадженні ощадливого виробництва на своєму підприємстві. Якщо ж ситуація зворотна, тобто власник підприємства зацікавлений тільки в отриманні прибутку, то інструменти ощадливого виробництва такому підприємству не потрібні, вони тільки нашкодять йому.

 

Пан АФІЧУК погодився з цією думкою і додав: «Для успішного впровадження ощадливого виробництва на підприємстві співробітники повинні бути заряджені КАЙДЗЕН. Інакше результату не буде. Так  це тривалий процес. Але що таке КАЙДЗЕН? КАЙДЗЕН  це без ривків, це безперервне поліпшення».

 

Після перерви семінар продовжив вже інший спікер  пан БЄЛЯЄВ. Олександр Михайлович розповів про тенденції розвитку бізнесу в Україні, фактори, які впливають на конкурентну боротьбу, а також зазначив, що в сучасних умовах виживають лише ті компанії, які постійно вдосконалюються і використовують передові технології та методи ведення бізнесу.

 

Як зазначив пан БЄЛЯЄВ, зараз в епоху інформатизації однією з ключових конкурентних переваг компанії є те, наскільки ефективно вона представлена в мережі інтернет, а також чи існують у неї інструменти, які оперативно і в зручній формі можуть допомогти клієнту вибрати і замовити необхідний товар чи послугу.

 

Одним з останніх нововведень в групі компаній Арт Метал Фурнітура, за словами Олександра Михайловича, є введення електронної системи здійснення закупівель. Дане нововведення допомогло зробити процес закупівель прозорішим, оперативнішим і, найголовніше, призвело до істотної економії грошових коштів внаслідок вибору найбільш оптимальних пропозицій постачальників і відсутності впливу «людського фактору» на закупівельний процес.

 

Підсумував семінар Анатолій Дмитрович словами: «КАЙДЗЕН  для чого він потрібен? Зовнішні фактори, такі як конкуренти, постачальники, споживачі, економічна ситуація змушують нас вдаватися до КАЙДЗЕН. КАЙДЗЕН  це не мета, КАЙДЗЕН  це спосіб життя. Середовище впливає на нас, а ми впливаємо на середовищу».

 

По закінченню семінару представники Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) презентували Програму BAS  Як отримати допомогу для розвитку бізнесу.

 

Наталія БАНДЕРА, менеджер Програми, розповіла, що ця Програма підтримує малий та середній бізнес і діє в Україні з 2010 року. Програма BAS дозволяє отримати компанії гранд на покриття 50-75% витрат на залучення консультантів для розвитку підприємства. За цей час учасниками Програми стали 220 українських підприємств, для яких залучили близько 100 консультантів.

 

Далі презентацію продовжив спеціаліст з проектів Програми Павло ТРЕТЯК. Він розповів кілька прикладів успішно втілених у життя проектів Програми BAS. І зазначив, що їхня головна мета  допомогти компанії подолати бар'єр в першу чергу на перших, а також наступних етапах розвитку.

 

На цьому ми й закінчили КАЙДЗЕН семінар  корисну частину дня. Далі учасники семінару пішли ярмаркувати і, сподіваємося, провели приємно час на Сорочинському ярмарку.

 

Наші партнери
Наші клієнти