+38 044 204 81 13

Корпоративний КАЙДЗЕН Тур в японську компанію «Джей Ті Інтернешнл Україна»

В четвер 5 грудня 2013року  відбувся заключний у цьому році корпоративний КАЙДЗЕН тур на фабрику «Джей Ті Інтернешнл Україна» (JTI) у м. Кременчук. Цього разу це був корпоративний КАЙДЗЕН тур, спеціально організований для співробітників компаній ПуАТ «Лантманнен Акса» (м. Бориспіль) та ТОВ «Юнівест Маркетинг» (м. Київ). Усього тур відвідали 20 учасників.

 

На початку туру Іван Сарвар, директор КАЙДЗЕН Клубу в Україні, привітав усіх учасників туру, а також висловив подяку компанії JTI за надану можливість відвідати фабрику й побачити реальний приклад КАЙДЗЕН у дії в Україні.

 

Після цього Ольга Наумочкіна, керівник з питань комунікації, привітала всіх учасників КАЙДЗЕН туру і розповіла про програму перебування на фабриці. Далі інженер з охорони праці розповів про правила безпеки на фабриці і провів невеликий інструктаж з перебування учасників на виробництві.

 

Потім Ольга Наумочкіна коротко розповіла про фабрику,  її історію, основні принципи  діяльності,  а також більш детально зупинилася на соціальних програмах, які реалізує компанія, включаючи медичне страхування співробітників  та членів їх сімей,  страхування  життя і страхування від травм, компенсацію обідів та транспортних витрат, працевлаштування співробітників з обмеженими можливостями, подарунки до ювілеїв і професійних свят. На завершення своєї доповіді пані Наумочкіна розповіла про екологічний аспект діяльності компанії, який передбачає захист навколишнього середовища і суттєві інвестиції в установку та модернізацію систем фільтрації на виробництві.

 

Продовжив теоретичну частину туру менеджер зміни, лідер групи 5S3R, Сергій Ващенко. Пан Ващенко детально розповів про систему 5S3R, історію її створення, а також про особливості її застосування на підприємстві. «Застосовуючи КАЙДЗЕН в цілому і систему 5S3R зокрема,  зазначив пан Ващенко,  ви змінюєте середовище, обладнання і в результаті починають змінюватися люди. Потім повільно починає змінюватися виробнича культура і формується нове бачення». Далі Сергій Ващенко розповів, що незважаючи на те, що КАЙДЗЕН на їх фабриці впроваджується в тому чи іншому вигляді вже досить давно, але лише за останні 2 роки за активної підтримки керівництва та комплексної системної роботи підрозділів були досягнуті значні успіхи в застосуванні КАЙДЗЕН. На даному етапі на фабриці ведеться активна робота з впровадження інструментів безперервного поліпшення безпосередньо на складі фабрики і у підрядників, які працюють на території підприємства. Крім цього, систематично проводяться тренінги та аудити щодо застосування КАЙДЗЕН і 5S3R на фабриці, що дозволяє постійно вдосконалювати поточні процеси і ставити нові, більш амбітні цілі.

 

Завершив теоретичну частину туру менеджер складів запчастин і устаткування, Сергій Мілащук своєю доповіддю на тему «Система пропозицій». Так, пан Мілащук розповів про те, що дана система працює в компанії з 2002 року. «Спочатку пропозиції подавалися в письмовому вигляді і активність співробітників була не такою високою. У 2011 році після введення на фабриці електронної системи подачі пропозицій результати по внесенню пропозицій почали зростати. Усі співробітники мають доступ до програми і можуть вносити свої пропозиції у будь-який час. За поточний рік на фабриці внесено вже 7235 пропозицій. До кінця року плануємо отримати 7500 пропозицій. Це цілком реально».

 

На наступний рік, як зазначив Сергій Мілащук, планується збільшити кількість пропозицій до 8500, а також підвищити їх якість. На завершення пан Мілащук сказав, що система пропозицій є не тільки джерелом ідей для підтримки процесу безперервного вдосконалення, а також являється активним інстументом залучення всіх співробітників підприємства в процес впровадження КАЙДЗЕН.

 

Виступи Сергія Мілащука і Сергія Ващенка викликали значний інтерес серед учасників туру, про що свідчить подальше обговорення і ряд питань щодо практичних аспектів впровадження систем 5S3R і подачі пропозицій.

 

Після теоретичної частини розпочався сам тур по фабриці «Джей Ті Інтернешнл Україна», під час якого учасники мали можливість ознайомитися з результатами багаторічного впровадження інструментів КАЙДЗЕН.

 

Традиційно тур розпочався з приміщення лабораторії, де учасникам розповіли про систему контролю якості продукції на підприємстві, а також наочно продемонстрували результати впровадження «5S». Далі всі пройшли в «Коридор КАЙДЗЕН», в якому розміщено багато інформативних стендів на тему КАЙДЗЕН. Особливу увагу учасників туру привернув великий стенд «Учасники системи пропозицій» з фотографіями всіх співробітників, хто брав участь у подачі пропозицій.  Ця дошка оновлюється в кінці кожного року і, як нам пояснили, співробітники фабрики дуже пишаються тим, що їх фотографії розміщені на даному стенді.

 

Продовжили тур безпосередньо на виробництві Дмитро Залогін, менеджер тютюнового цеху, і Сергій Ващенко, менеджер зміни. Учасники туру змогли побачити не тільки виробничий процес від початку і до кінця, а й безліч прикладів практичного застосування інструментів КАЙДЗЕН. Усі були вражені чистотою виробництва, наявністю продуманої розмітки, грамотно розміщених попереджувальних написів та інформаційних знаків, а також порядком, який присутній на всій фабриці. Особливо вразило всіх учасників відвідування пункту контролю виробництва, в якому на декількох екранах візуалізується весь виробничий процес, відображаються ситуації зупинки обладнання, його технічного обслуговування, а також поточне виконання запланованих показників.

 

Після завершення туру по виробництву був обід. Потім відбулося обговорення побаченого і підбиття підсумків туру. На закінчення Іван Сарвар ще раз висловив свою подяку керівництву та співробітникам компанії JTI, а також подякував учасникам за активність проявлену під час туру. Дуже приємно, що учасники повернулися після туру натхненними, задоволеними і, сподіваємося, це принесе їм багато користі для подальшої роботи з поліпшеннями в своїх компаніях. Ну, а ми з нетерпінням чекаємо наступних КАЙДЗЕН турів уже в новому році!

 

Наші партнери
Наші клієнти