+38 044 204 81 13

Перший цього року КАЙДЗЕН Тур в японську компанію «Джей Ті Інтернешнл Україна»

У п'ятницю 14 березня 2014 року відбувся перший у цьому році КАЙДЗЕН Тур на японську фабрику «Джей Ті Інтернешнл Україна» (JTI). Цього разу КАЙДЗЕН тур відвідали представники з різних регіонів України, серед яких були учасники з наступних компаній: ПАТ «Лантманнен АКСА» (м. Бориспіль), ПрАТ «Елопак-Фастів» (м. Фастів), ТОВ «УкрТехноФос» і ТОВ «УкрТехноФосПлюс» (м. Рівне), Ювелірний Будинок «SA&GA» (м. Краматорськ), ТОВ «Логопласт Україна» (м. Київ), ПрАТ «ТерА» (м. Тернопіль).

 

Приємно, що вже вшосте теоретичну частину туру розпочав генеральний директор фабрики «Джей Ті Інтернешнл Україна» Сергій Лавриков. Свій виступ пан Лавриков розпочав із привітання учасників та представників КАЙДЗЕН Клубу. Дотримуючись принципу відкритості, який сповідує компанія JTI, пан Лавриков підтвердив готовність ділитися досвідом з впровадження КАЙДЗЕН і з радістю надихати учасників туру освоювати нові горизонти безперервного вдосконалення. В кінці свого виступу пан Лавриков побажав усім продуктивного та успішного дня.

 

Після цього Ольга Наумочкіна, керівник з питань комунікації, привітала всіх учасників КАЙДЗЕН туру, розповіла про програму перебування та про правила безпеки, яких слід дотримуватися на фабриці.

 

Потім Ольга Наумочкіна коротко розповіла про роботу компанії JTI в Україні. Відзначила, що в Україні існує 9 регіональних офісів і 1 виробництво. Діяльність компанії спрямована на 11 експортних ринків, а також на забезпечення внутрішніх потреб країни. Після цього Ольга Наумочкіна більш детально розповіла про фабрику, її історію, основні принципи діяльності, а також зупинилася на соціальних програмах, які реалізує компанія, включаючи медичне страхування співробітників та членів їх сімей, страхування життя і страхування від нещасних випадків, святкування Дня сім'ї, участь у корпоративних футбольних турнірах в межах СНД, а також інші заходи.

 

На завершення своєї доповіді пані Наумочкіна розповіла про екологічний аспект діяльності компанії, який передбачає захист навколишнього середовища і безперервну модернізацію систем фільтрації на виробництві.

 

Продовжив теоретичну частину туру менеджер зміни, лідер групи 5S3R, Сергій Ващенко. Пан Ващенко розповів, що компанія JTI живе філософією безперервного вдосконалення, що веде до впровадження поліпшень не лише на виробництві, але також у відділах якості, персоналу та інших підрозділах. Зокрема, серед позитивних прикладів впровадження КАЙДЗЕН на виробництві, пан Ващенко відзначив: візуалізацію робочих параметрів, поліпшення виробничих процесів, впровадження системи «світлофор», використання інструментальних ящиків, підвищення пожежної безпеки та поліпшення охорони праці.

 

Потім Сергій Ващенко розповів, що більш активно і системно впроваджувати КАЙДЗЕН в компанії почали з 2011 року. До цього КАЙДЗЕН впроваджувався поступово, маленькими кроками, на окремих ділянках. Після того як було прийнято рішення створити спільну виробничу систему була сформована команда з впровадження КАЙДЗЕН, виділені підрозділи для активного впровадження і почали проводитися тренінги для співробітників цих підрозділів. Подальше використання інструментів безперервного вдосконалення відбулося за рахунок підключення складів і підрядчиків, що працюють на території. На даний момент на фабриці систематично проводяться тренінги та аудити щодо застосування КАЙДЗЕН і 5S3R, що дозволяє постійно вдосконалювати поточні процеси і ставити нові амбітні цілі.

 

Завершив теоретичну частину туру менеджер складів запчастин і устаткування, Сергій Мілащук своєю доповіддю на тему «Система пропозицій». Так, пан Мілащук зупинився на тому, що кожна компанія має колосальний потенціал для розвитку і він закладений, насамперед, в ідеях її співробітників. Необхідно цілеспрямовано працювати зі співробітниками, привчати їх не тільки думати про вдосконалення тих чи інших процесів, а й допомагати їм формулювати свої ідеї, виробляючи звичку регулярної подачі пропозицій спрямованих на вдосконалення діяльності компанії.

 

У компанії JTI створено сайт, через який кожен співробітник компанії може подати пропозицію, а також відстежити на якій стадії розгляду воно знаходиться і яке остаточне рішення по ньому прийнято. За результатами 2013 року всього на фабриці було подано 7500 пропозицій, з яких 1300 пропозицій було відхилено. На даний момент 60 % від прийнятих пропозицій вже впроваджено. Рівень участі персоналу в подачі пропозицій становить 65%. Мета, яку поставила для себе фабрика JTI   досягти того, щоб кожен співробітник подавав мінімум 1 пропозицію в місяць.

 

На закінчення Сергій Мілащук зазначив, що важливим є не тільки розгляд кожної пропозиції, а й персональна робота з кожним співробітником, спрямована на грамотне обґрунтування щодо відмови впровадження пропозиції, уточнення причин, через які співробітник не подає пропозиції, а також робота щодо їх усунення.

 

Виступи Сергія Мілащука і Сергія Ващенка викликали значний інтерес серед учасників туру, про що свідчить активне обговорення і ряд запитань.

 

Після теоретичної частини та обіду почався сам тур на фабрику, де всі учасники побували в лабораторії фабрики, побачили практичне застосування одного з інструментів КАЙДЗЕН  «5S». Усе відсортовано, знаходиться в порядку і чистоті, систематизовано і, за словами гіда, постійно вдосконалюється. Потім всі пройшли коридором КАЙДЗЕН, на стінах якого розмістилося багато інформативних стендів. Це і велика дошка з фотографіями працівників фабрики, яка називається «Учасники системи пропозицій». Це такі стенди із загальною інформацією як, «Система пропозицій», «Охорона навколишнього середовища та охорона праці», «Робочі групи», «5S3R».

 

Далі екскурсія проходила вже безпосередньо в самих цехах, де всі змогли побачити виробничий процес від початку до кінця. Дуже вразила чистота на виробництві. Кожен працівник перебуває на своєму робочому місці, робить мінімум зайвих рухів. Скрізь розмітка, попереджувальні написи, всі інструменти та інвентар «знають» своє місце. Під час екскурсії по фабриці JTI учасникам КАЙДЗЕН Тура вдалося не тільки подивитися виробництво, але і задати питання гідам, а також зробити фотографії того, що могло б бути впроваджене на своїх підприємствах.

 

Завершився КАЙДЗЕН тур обговоренням побаченого і підбиттям підсумків. Так, за словами одного з учасників, незважаючи на те, що він відвідує фабрику JTI вже вдруге, він все одно побачив для себе багато нового і почерпнув ідеї для подальшого впровадження інструментів КАЙДЗЕН на своєму підприємстві. Також хочеться відзначити, що ми отримали багато позитивних відгуків про даний тур, за що вдячні компанії «Джей Ті Інтернешнл Україна». З нетерпінням чекаємо наступного туру!

 

Наші партнери
Наші клієнти