+38 044 204 81 13

Корпоративний КАЙДЗЕН тур для Компанії «Юнівест Маркетинг»

Організацію роботи японської компанії JTI Україна (м. Кременчук) за системою КАЙДЗЕН 30 травня 2014р. подивилися представники ТОВ «Компанія «Юнівест Маркетинг» на корпоративному КАЙДЗЕН турі. Це вже другий корпоративний КАЙДЗЕН тур за останній рік. Раніше представники Компанії «Юнівест Маркетинг» вже неодноразово брали участь у КАЙДЗЕН турах, а цього разу керівництво компанії прийняло рішення відправити цілу групу, щоб співробітники на власні очі побачили, що таке КАЙДЗЕН в дії. Усього в турі взяло участь 19 учасників на чолі з директором компанії Володимиром Михайловичем Кудряшовим. У корпоративних КАЙДЗЕН турах дуже важлива участь вищого керівництва компанії. Так керівник може відразу оцінити зацікавленість співробітників та їх реакцію на побачене.

 

Традиційно теоретичну частину туру розпочав директор JTI Україна Сергій Миколайович Лавриков. Він кожен раз у своїй промові говорить щось нове і цікаве, щоб із самого початку зацікавити учасників КАЙДЗЕН туру. Пан Лавриков подякував Компанії «Юнівест Маркетинг» за те, що, незважаючи на важкі часи, які зараз переживає країна, керівництво компанії продовжує розвивати компанію і залучає до цього всіх її співробітників. А також окремі слова подяки прозвучали на адресу КАЙДЗЕН Клубу, за поширення філософії безперервного вдосконалення по всій Україні. Сергій Миколайович зазначив, що співробітники JTI не просто розповідають про КАЙДЗЕН, а надають можливість, не виїжджаючи з України, побачити в оригіналі те, що можна побачити тільки в Японії. «КАЙДЗЕН завжди передбачає зворотний зв'язок. Тому ми будемо дуже раді будь-яким пропозиціям, які ви нам можете зробити після закінчення туру. Це завжди вітається», – говорить Сергій Миколайович. Пан Лавриков також навів приклад використання КАЙДЗЕН у своєму житті. Він одного разу зробив пропозицію щодо поліпшення в аеропорті Шереметьєво (м. Москва). Цю пропозицію успішно впровадили і він отримав за це лист подяки від генерального директора цього аеропорту. Так що сміливо робіть пропозиції не тільки у власних компаніях, не варто боятися, що вас не почують. «Ми нікого не караємо, якщо хтось не дає пропозицій. Ми навпаки заохочуємо за надані пропозиції», – сказав наприкінці своєї промови Сергій Миколайович.

 

Потім пройшов інструктаж з техніки безпеки перебування на фабриці, тому що безпека є дуже важливим фактором у компанії JTI. Хочеться додати, що фабрика на даний момент працює 321 день без травматизму на підприємстві. Усі, хто працює на виробничому підприємстві з великою кількістю співробітників, погодяться, що це дуже вагомий показник в діяльності компанії.


Далі Артем Герасименко з відділу фінансового обліку та контролю познайомив учасників туру з діяльністю компанії. Розповів про історію фабрики JTI Україна, про поточну діяльність та про подальші плани компанії. Пан Герасименко розповів про систему якості продукції і як компанія прагне підтримувати належний рівень якості, які методи використовуються для захисту від підробок продукції. Зі слів Артема середній вік співробітників фабрики 36 років і середній стаж – 8 років. Компанія віддає перевагу готувати власних фахівців, які в перспективі стають керівниками відділів. Тобто, ймовірність відразу отримати керівну посаду в компанії JTI зводиться до мінімуму. У компанії існує безліч соціальних гарантій для співробітників, передбачено компенсації обідів у їдальні, транспортних витрат, а також різні заохочення і подарунки до свят.

 

Далі теоретичну частину туру продовжив Сергій Мілащук, менеджер складу запасних частин та обладнання, доповіддю на тему «Система 5S3R в компанії JTI». «Ми прийняли три стратегії розвитку КАЙДЗЕН на нашому підприємстві. Перша – це робочі групи, які представляють собою об'єднання ініціаторів для досягнення будь-яких цілей. Друга стратегія – це система пропозицій. Принцип системи пропозицій – кожна людина має бути почута, щоб вона розуміла свою значимість на підприємстві. І третя стратегія – це принципи 5S3R. Це три кити, на яких базується КАЙДЗЕН на фабриці, – зазначає пан Мілащук. – Ми почали впроваджувати систему 5S3R у 2011 році. Чому саме 5S3R ми вибрали як шаблон для підтримки порядку в компанії? Так як ми Японська компанія то для всього JTI був прийнятий єдиний стандарт 5S3R. Почалося все з того, що ми виділили лідерів у нашій компанії, які пройшли відповідне навчання, відвідали інші компанії JTI і після цього вони вже були грамотно підготовлені для навчання колективу нашої фабрики. І тоді були виділені пілотні ділянки, на яких почали впроваджувати інструмент 5S3R. Одночасно ми почали розвивати систему пропозицій. Проводилися різні акції та конкурси, щоб залучити до системи увагу співробітників і виробити звичку в співробітників подавати пропозиції щодо поліпшень».

 

Сергій Мілащук розповів про те, як система 5S3R допомогла поліпшити роботу складу запасних частин, де він є керівником. Він зазначив, що зараз час видачі необхідної запчастини у комірника займає не більше 30 секунд. При тому, що склад налічує близько 80 тис. найменувань запчастин. Це дуже допомагає у разі поломки на виробництві, так як скорочує до мінімуму час простою лінії. Далі пан Мілащук навів кілька прикладів впроваджених пропозицій, які подали співробітники фабрики. Ще дуже важливий момент, що не всі пропозиції повинні мати економічний ефект після впровадження. Як каже Сергій, лише 1 із 10 пропозицій поданих співробітником і впроваджених на підприємстві, мають економічний ефект. Але це того варте. Головне створити середовище на підприємстві, щоб співробітник не боявся висловлювати свою думку і виробити звичку у співробітників подавати пропозиції.


«Як працює система пропозицій, – продовжує пан Мілащук. – Щоденна робота породжує ідеї щодо поліпшення. Але найчастіше в компаніях не чують цих ідей, тому що, по-перше, немає інструментів за допомогою яких нам ці ідеї повідомили, а по-друге, немає звички говорити про свої ідеї. Як ми вирішили цю проблему в нашій компанії? Ми створили сайт, який доступний для абсолютно всіх співробітників JTI, на якому кожен бажаючий може залишити свою пропозицію щодо поліпшення. Хочу зазначити, що ми розглядаємо абсолютно всі пропозиції і на кожну пропозицію обов'язково даємо зворотний зв'язок. Не всі пропозиції можуть бути впроваджені з тих чи інших причин. Але головне пояснити цю причину співробітнику, який подав пропозицію. Інакше з часом у нього зникне бажання робити пропозиції».


Після невеликої дискусії учасників туру з представниками JTI Україна почалася та частина КАЙДЗЕН туру, власне через яку і приїхали співробітники Компанії «Юнівест Маркетинг». Далі всі пішли в ГЕМБА, тобто на виробничі площі.

 

Традиційно КАЙДЗЕН тур розпочався з відділу якості і далі по коридору КАЙДЗЕН всі пройшли у виробничі приміщення фабрики. У зв'язку з тим, що в деяких цехах проходила інсталяція нового обладнання, то маршрут туру був трохи змінений. І, не дивлячись на це, учасники на власні очі побачили КАЙДЗЕН в дії, отримали візуальне підтвердження того, про що їм розповідали в конференц-холі. Учасники на місці мали можливість задавати питання гідам по фабриці і відразу ж на місці отримували відповіді.


Після завершення основної частини туру, для представників інженерної служби Компанії «Юнівест Маркетинг» провели окрему екскурсію на склад запасних частин, де Сергій Мілащук зі своїми колегами відповідали на питання, що цікавили відвідувачів.


Наприкінці КАЙДЗЕН туру пройшла наступна серія питань і відповідей, після яких співробітники Компанії «Юнівест Маркетинг», натхненні побаченим і готові на нові звершення у своїй компанії, подякували JTI Україна і КАЙДЗЕН Клубу за надану можливість побачити справжній КАЙДЗЕН. А ми бажаємо їм, щоб натхнення на постійне вдосконалення після цього туру не покидало їх ніколи!

 

Наші партнери
Наші клієнти