+38 044 204 81 13

Про роль ТОП-менеджменту в процесі змін для слухачів курсу Executive MBA МІБ

У п'ятницю 5 грудня 2014 року в Міжнародному інституті бізнесу відбувся ознайомчий КАЙДЗЕН-семінар для слухачів курсу Executive MBA, в якому взяло участь 28 осіб. Нам приємно, що керівництво даного інституту надало можливість для групи слухачів курсу Executive MBA ознайомитися з філософією КАЙДЗЕН і з перших вуст дізнатися про те, як потрібно реалізовувати і просувати КАЙДЗЕН у своїх компаніях. Спікером КАЙДЗЕН-семінару був Генеральний директор фабрики JTI Україна Сергій Миколайович Лавриков.


Відкрив КАЙДЗЕН-семінар Юрій Зеленін, віце-президент Міжнародного інституту бізнесу. Пан Зеленін розповів про те, як МІБ розпочав співпрацю з КАЙДЗЕН Клубом в Україні і що після відвідування КАЙДЗЕН-конференції 2014 представники інституту так перейнялися філософією КАЙДЗЕН, що вирішили запросити експертів у області ощадливого виробництва для ознайомлення з цією методикою зі своїми слухачами.


Далі директор КАЙДЗЕН Клубу Іван Сарвар подякував усім учасникам за інтерес до філософії «постійного вдосконалення» і бажання змінювати на краще бізнес процеси в компаніях. Також Іван Сарвар зазначив, що завдяки Сергію Лаврикову, Юрію Зеленіну і викладачу даного курсу Людмилі Батенко філософія КАЙДЗЕН стає популярною серед більшої частини представників українського бізнесу, тим самим, допомагаючи розвивати український бізнес.


КАЙДЗЕН-семінар Сергій Лавриков розпочав з привітання учасників, коротко розповів про себе і фабрику JTI, а також подякував КАЙДЗЕН Клубу та Міжнародному інституту бізнесу за можливість поділитися своїм досвідом і знаннями в області ощадливого виробництва зі студентами бізнес-освіти.

 

Семінар на тему «Роль ТОП-менеджменту в процесі змін: просування і реалізація філософії КАЙДЗЕН» складався з трьох частин: КАЙДЗЕН: Сила бізнесу, Роль ТОП-менеджменту та Корпоративна культура. Сергій Миколайович детально розповів учасникам по кожному з цих пунктів, а також навів ряд практичних прикладів, які допомогли учасникам глибше зрозуміти всю суть ощадливого виробництва. Також пан Лавриков провів для учасників приклад того, як за допомогою впорядкування 5S скоротити час на пошуки потрібного предмета/інструменту. У ході семінару Сергій Миколайович розповідав, що ТОП-менеджмент відіграє ключову роль у реалізації інструментів ощадливого виробництва і важливим чинником є спілкування зі співробітниками компанії, потрібно мотивувати, потрібно слухати і говорити з ними, потрібно залучати співробітників у процес змін. Саме залучати, а не притягувати в процес постійного вдосконалення, робить акцент Сергій Лавриков. Також Сергій Миколайович повідав про те, що найбільший показник з подачі пропозицій у генерального директора фабрики, тобто у самого пана Лаврикова. У середньому по фабриці цей показник 10 пропозицій на людину в рік. Пан Лавриков за цей рік подав 74 пропозиції, а за ним за кількістю поданих пропозицій слідує відділ якості фабрики JTI.

 

Упродовж усієї своєї доповіді Сергій Миколайович виділив і поділився з учасниками семінару шістьма основними правилами для успішної реалізації КАЙДЗЕН, а саме:


     1. Виберіть ключові показники поліпшення стратегії.

     2. Показуйте приклад.

     3. Організовуйте КАЙДЗЕН-конференції для компанії.

     4. Створіть базу даних для подачі пропозицій.

     5. Демонструйте довгострокові зобов'язання.

     6. Робіть оцінку щодо планового і стратегічного планування та KPIs.


Цей семінар викликав величезний інтерес і обговорення серед учасників, які задавали безліч різних питань, на які з радістю відповідав Сергій Миколайович, і якби не обмежений час даного семінару обговорення філософії КАЙДЗЕН затяглося б ще на пару годин. Приємно, що після такого вступного семінару учасники так перейнялися даною філософією, що подали 2 пропозиції щодо поліпшень на фабриці JTI, які Сергій Миколайович пообіцяв розглянути.

 

А ми бажаємо всім учасникам КАЙДЗЕН-семінару постійних поліпшень і сподіваємося незабаром побачити, які зміни відбулися в компаніях при впровадженні інструментів ощадливого виробництва. 

 

 

Наші партнери
Наші клієнти