+38 044 204 81 13

Втілення філософії КАЙДЗЕН на фабриці Джей Ті Інтернешнл Україна

У п'ятницю 5 червня 2015р. відбулася чергова поїздка на а японську фабрику «Джей Ті Інтернешнл Україна» (JTI). Цього разу групу з 22 осіб склали представники таких компаній як: ПІІ «Тойота-Україна», ТОВ «ЛВН Лімітед», ТОВ «ТЕРРА ФУД», ТОВ «М енд С форвардінг Ко», ТОВ «Профсталь», ТОВ «Кронас», ТОВ «Інвест кредит капітал», ВД «Медіа-Про», ТОВ «Центр експертних рішень» (м. Київ), ТОВ «ІМПАК» (м. Житомир) та інші.

 

Відкрила КАЙДЗЕН тур директор з персоналу фабрики JTI Віола Матросова, яка подякувала учасникам за інтерес до ощадливого виробництва, а КАЙДЗЕН Клуб в Україні за залучення представників українського бізнесу до японської філософії постійного вдосконалення. Далі Іван Сарвар, директор КАЙДЗЕН Клубу, зі словами подяки звернувся до співробітників компанії JTI, за те, що дають можливість побачити на власні очі зразок впровадження системи КАЙДЗЕН в Україні. Також пан Сарвар окреслив формат заходу і передав слово керівникові зі зв'язків із громадськістю компанії JTI Василю Губарцю. Так, пан Губарець коротко розповів про історію фабрики. Незважаючи на те, що фабриці вже більше 170 років, вона дуже сучасна і намагається весь час рухатися вперед, у тому числі, і за допомогою інструментів КАЙДЗЕН. За словами Василя Губарця фабрика JTI у Кременчуці є однією з провідних компаній в світі (усього в групу JT входить 25 фабрик зі всього світу) і тому учасникам туру є що показати і чим поділитися відносно впровадження системи КАЙДЗЕН. А на завершення свого виступу пан Губарець побажав усім успіхів та натхнення.

 

 

Теоретична частина КАЙДЗЕН туру розпочалася з доповіді Віоли Матросової. Так, пані Матросова розповіла про те, як КАЙДЗЕН впливає на розвиток бізнесу, яка роль вищого керівництва при впровадженні системи ощадливого виробництва та як корпоративна культура допомагає підтримувати і розвивати реалізацію безперервних поліпшень у компанії. Продовжив теоретичну частину туру Євген Єрємєєв – менеджер виробничої дільниці, доповіддю на тему 5S3R. Пан Єрємєєв поділився досвідом впровадження даної системи на фабриці та навів приклади її реалізації.

 

Далі Костянтин Цехоцький – менеджер складу запчастин та устаткування і координатор системи пропозицій, розповів про систему пропозицій на фабриці. Пан Цехоцький поділився з учасниками туру досвідом реалізації системи, як подаються пропозиції, які критерії враховуються під час розгляду пропозиції, хто із співробітників оцінює подані пропозиції та як мотивувати співробітників подавати нові ідеї.

 

Теоретична частина туру викликала величезний інтерес серед учасників, про що свідчить активна дискусія і ряд питань, на які із задоволенням відповідали співробітники фабрики.

 

Далі настав відповідальний момент – усі відправилися у ГЕМБУ, щоб наочно побачити втілення системи КАЙДЗЕН на фабриці. Першим, що кинулося в очі, це наявність всюди інформаційних стендів, велика частина з них містить лозунги та інформацію про особисту безпеку. А найцікавіше і несподіване – на шляху у виробничу зону нам трапилося дзеркало. Беззаперечно, людина, що йде в цех, побачивши себе в дзеркало і різні застереження, задумається про заходи своєї безпеки. Також на стендах присутня інформація щодо впровадження 5S3R.

 

 

Зайшовши, безпосередньо, в сам цех, ми бачимо зони, окреслені червоним або жовтим кольором, жовті сліди, а також пішохідні доріжки. Усе продумано таким чином, щоб кожному було зрозуміло, де можна ходити, а за яке обмеження заступати не можна. Також всі учасники були вражені ідеальною чистотою на виробництві. Після всього побаченого, хочеться відзначити, що компанією JTI вся увага направлена на безпеку, як співробітників компанії, так і відвідувачів фабрики. Також наочним прикладом технології КАЙДЗЕН є «картка відвідувача», в якій міститься вся інформація з безпеки. Дана картка була розроблена і видана за пропозицією одного із співробітників компанії і тепер видається кожному відвідувачеві фабрики.

 

Також представники виробничих компаній під керівництвом Костянтина Цехоцького відвідали склад запчастин і устаткування, де на власні очі побачили, як за допомогою 5S і візуалізації можна мінімізувати час на пошук потрібної деталі.

 

На завершення туру всі знову зібралися в конференц-залі, щоб обговорити побачене та підбити підсумки КАЙДЗЕН туру. Нам дуже приємно, що навіть після практичної частини учасники задавали питання, ділилися враженнями та ідеями втілення КАЙДЗЕН на своїх підприємствах. Ми дякуємо представникам JTI за такий інформативний тур, за відкритість і високу організацію заходу. А всім учасникам ми бажаємо натхнення, нових ідей і постійного вдосконалення!

 

Наші партнери
Наші клієнти