+38 044 204 81 13

Впровадження інструментів КАЙДЗЕН в офісі Тойота-Україна

У середу 1 липня 2015 року відбувся корпоративний тренінг для Тойота-Україна на тему «Впровадження інструментів КАЙДЗЕН в офісі». Здавалося б, що ще можна покращувати в Тойота, адже саме з цієї компанії бере витоки філософія КАЙДЗЕН. Але, тим не менш, компанія Тойота показує, що поліпшення мають місце завжди і процес вдосконалення нескінченний. Хочеться відзначити, що у цьому тренінгу взяли участь представники різних департаментів та відділів компанії. Бізнес-тренер КАЙДЗЕН Клубу в Україні Антоніна Соколова подякувала всім присутнім за бажання змінюватися і змінювати свою діяльність на краще. Також Антоніна Володимирівна виявила очікування учасників і безпосередньо розпочала навчання.

 

 

Розпочався тренінг з визначення «цінності» для споживачів послуги, а також виявлення втрат, властивих офісним процесам. За підсумками отриманих даних учасники побудували карту поточного стану створення потоку цінності офісного процесу. Як показала карта, «вузькі» місця у компанії все-таки є і над ними потрібно працювати і застосовувати інструменти КАЙДЗЕН.

 

У режимі дискусії співробітники компанії Тойота визначили критерії успішної та ефективної роботи у команді для мотивації подачі пропозиції. Серед них, особливо важливими учасники семінару назвали: розуміння спільної мети, довіра, справедлива оцінка, персональна відповідальність усередині команди, певні правила гри, усвідомлена персональна роль, наявність лідера у команді.

 

Також під час тренінгу були розглянуті питання щодо ролі співробітників організації у застосуванні безперервних поліпшень, про методи, способи залучення та мотивації персоналу до поліпшень і про систему подачі КАЙДЗЕН-пропозицій, їх аналізу та відбору для реалізації.

 

 

На завершення тренінгу Антоніна Соколова поділилася принципами успішної реалізації програми впровадження інструментів КАЙДЗЕН у офісі, серед яких важливу роль відіграє той пункт, коли весь персонал бачить колег і керівників, які послідовно і захоплено реалізують поліпшення. Також пані Соколова акцентувала увагу учасників на типові проблеми, які виникають при впровадженні поліпшень, і помилки, допуск яких зводить нанівець впровадження КАЙДЗЕН.

 

Нам дуже приємно, що під час тренінгу представники компанії Тойота-Україна задавали безліч питань і активно включалися у практичну роботу на виявлення втрат і визначення цінності. А ми бажаємо всім учасникам тренінгу активної участі та реалізації безперервних поліпшень у офісних процесах і у компанії в цілому.

 

Наші партнери
Наші клієнти