+38 044 204 81 13

Чи всім компаніям потрібно застосовувати КАЙДЗЕН?

Чи всім компаніям потрібно впроваджувати японський стиль менеджменту або може варто застосовувати західний стиль управління? Розібратися в цьому нам допоміг Сертифікований ПРАКТИК з Ощадливого виробництва і проектний менеджер (IPMA, А) Владислав Рассулов. В рамках відкритого семінару, який проходив 27 жовтня 2015 року в Міжнародному інституті менеджменту (МІМ-Київ), пан Рассулов ділився своїм баченням реалізації КАЙДЗЕН в українських компаніях.

 

Інтерес до даної методики серед українського бізнесу зростає, але далеко не всі компанії, почавши впроваджувати інструменти ощадливого виробництва, домагаються стабільних результатів, а деякі, не отримавши швидких результатів, сходять з цієї стежки протягом одного-двох років. Тому, у своїй презентації Владислав Рассулов докладно розповів про те, кому буде корисний КАЙДЗЕН і які типові помилки виникають при впровадженні інструментів ощадливого виробництва.

 

 

Аби краще зрозуміти менталітет японців, пан Рассулов навів трохи фактів з історії становлення Японії і назвав офіційну теорію виникнення японського менеджменту. Також Владислав окреслив основні цінності, притаманні японцям, серед яких: акуратність, пунктуальність, точність, взаєморозуміння, відчуття обов’язку та інше, аби кожен з нас поглянув на себе очима японців.

 

Найважливішим при впровадженні КАЙДЗЕН, за словами Владислава Рассулова, є особлива увага до персоналу. Перед впровадженням філософії постійних покращень потрібно «закласти фундамент» – створити корпоративну культуру компанії. Коли керівник буде готовий змінюватися сам, усвідомлюватиме необхідність змін і стане сам в цьому прикладом для інших, то і співробітники будуть змінюватися та створювати особливу культуру організації. Саме це є базисом, з яким впровадження японського стилю менеджменту допоможе досягти успіху.

 

Нам дуже приємно, що завдяки такому цікавому і захоплюючому виступу Владислава Рассулова прихильників філософії КАЙДЗЕН стало ще більше і кожен, повернувшись після семінару, переосмислить свою роль в реалізації ощадливого виробництва.

 

Наші партнери
Наші клієнти