+38 044 204 81 13

Тойота Україна: як залучити співробітників до КАЙДЗЕН?

18 грудня 2015р. в центральному в офісі Тойота Україна проходила конференція для дилерів компанії з усієї України. Конференція була присвячена темі «Як залучити співробітників до КАЙДЗЕН?». Представники Тойота Україна ділилися зі своїми колегами досвідом впровадження філософії КАЙДЗЕН в центральному офісі.


Відкрив захід генеральний менеджер департаменту запасних частин Кен ХІРАНО. ХІРАНО-сан поділився зі своїми колегами цілями центрального офісу в напрямку розвитку КАЙДЗЕН в 2016 році. Далі співробітники Тойота Україна розповідали про досягнення впровадження філософії КАЙДЗЕН за 2015 рік.

 

 
Марина Дідківська, спеціаліст з реклами та PR, дуже цікаво розповіла своїм колегам, як вони у своєму офісі впроваджують інструмент 5S, як працює система пропозицій і як їм вдається залучати співробітників у цей процес. Зі слів Марини, на даний момент у процес безперервного вдосконалення залучено 73% співробітників центрального офісу. На наступний рік вони ставлять більш амбітну мету – 100% залучення.


На цей захід був запрошений і директор КАЙДЗЕН Клубу Іван Сарвар. Він поділився з колегами з Тойота Україна інформацією про рух КАЙДЗЕН в Україні та розповів про подальші перспективи розвитку філософії постійного вдосконалення.

Наші партнери
Наші клієнти