+38 044 204 81 13

Компанія JTI Україна – постійний розвиток і вдосконалення процесів виробництва

23 червня 2016р. відбувся 20-й КАЙДЗЕН-тур на японську фабрику JTI Україна. Компанія «Джей Ті Інтернешнл Україна» – європейський підрозділ компанії Japan Tobacco Inc., яка входить до трійки найбільших міжнародних тютюнових компаній. В Україні компанія представлена тютюновою фабрикою в Кременчуці, головним офісом в Києві та 9 регіональними офісами в найбільших містах України. JTI є однією з найбільших міжнародних FMCG компаній і одним з кращих роботодавців в нашій країні.

 


Метою даної поїздки було отримання нових знань, ідей, інструментів в реалізації ощадливого виробництва на своїх підприємствах представниками українського бізнесу. У цьому КАЙДЗЕН-турі були учасники з таких компаній, як: ТОВ «Церсаніт Інвест» (Житомирська обл.), ПАТ «Теремно Хліб» (м. Луцьк), ТОВ «Єристовський ГЗК» (Полтавська обл.), ПАТ «Ліктрави», ТОВ «ТОРФ ЛЕНД УКРАЇНА», Київська школа економіки (м Київ).


На початку туру провідні фахівці JTI Україна, що мають багаті знання і досвід в реалізації ощадливого виробництва, познайомили учасників з історією розвитку фабрики і розповіли про основні інструменти КАЙДЗЕН, які протягом багатьох років успішно впроваджуються в компанії. Так, були розглянуті питання про роль вищого керівництва у впровадженні філософії постійних поліпшень, розвиток системи 5S3R, мотивації персоналу, систему пропозицій і багато інших.


Після обіду всі учасники туру вирушили в цех, де змогли на власні очі побачити впроваджені інструменти КАЙДЗЕН. Хочемо зазначити, що не тільки на території фабрики, виробничих цехах, а й в офісі, лабораторії якості і навіть в їдальні впроваджені інструменти даної філософії. Скрізь ідеальний порядок, все продумано до дрібниць для зручності і безпеки співробітників, інвентар зберігається на «своєму» місці, на підлозі – розмітка з визначенням зон, на стінах – стенди з інформацією про впровадження КАЙДЗЕН і з нагадуваннями про техніку безпеки.

 


Після теоретичної частини туру і екскурсії по виробництву, всі учасники знову зібралися в конференц-залі, щоб між собою обговорити побачене та поставити свої запитання представникам фабрики.


Ми сподіваємося, що всі учасники отримали нові знання, ідеї та натхнення щодо реалізації КАЙДЗЕН і зможуть їх успішно застосувати в своїх компаніях.

Наші партнери
Наші клієнти