+38 044 204 81 13

Перший КАЙДЗЕН-тур у шведську компанію Лантманнен Акса

Після довгої підготовки 21 липня 2016р. відбувся перший КАЙДЗЕН-тур у Шведську компанію Лантманнен Акса. ПрАТ «Лантманнен Акса» є частиною скандинавського харчового концерну Lantmannen – одного з найбільших у Скандинавії. Завдяки використанню унікальної технології виробництва та сталого розвитку асортименту, на сьогодні «Лантманенн Акса» є провідним виробником швидких сніданків в Україні. Бренди «START!» та «АХА» популярні не лише в Україні, але і в Росії, Молдові, Грузії, Узбекистані, Казахстані, країнах Балтії та Данії. Застосовувати систему КАЙДЗЕН компанія почала з 2012 року.


На турі були присутні 18 представників від компаній АТ «Пласке» (м.Одеса), ТОВ «Чарівна мозаїка» (м.Харків), ТОВ «Торф Ленд Україна» (м.Рівне), «Цой і партнери» (м.Київ), а також група студентів Київської школи економіки, які взяли участь в КАЙДЗЕН-турі в рамках програми навчання в школі.

 


Тур складався з двох частин. Під час теоретичної частини Яна Ситніченко – виконавчий директор компанії, розповіла про історію впровадження системи LEAD (Learn – Engage – Analyze – Do) в Лантманнен Акса. LEAD – це система підвищення ефективності підприємств компанії Lantmännen, що дуже тісно пов'язана з філософією КАЙДЗЕН, адже теж націлена на постійне вдосконалення та залучення до цього процесу всіх співробітників компанії.


Далі LEAD-координатор Вячеслав Мельник більш детально розповів про інструменти системи LEAD і особливостях їх застосування в компанії. Вячеслав зазначив, що одним із ключових інструментів системи є команди, які вирішують різноманітні завдання. Лише за три роки впровадження системи було запущено 66 команд і відсоток залученості склав близько 45%. До речі, в компанії Вячеслав займає посаду юриста і LEAD-координатором є за сумісництвом.

 
Продовжив теоретичну частину туру Ярослав Шпортюк – начальник служби логістики і відповідальний за систему пропозицій. У Лантманнен Акса ця система називається «Фішка». За словами Ярослава за останній рік в компанії було подано близько 370 пропозицій щодо поліпшень і відсоток їх реалізації становить 90%. У компанії є своя Алея Зірок, на якій розміщені «зірки» авторів кращих поданих і реалізованих пропозицій.


На завершення теоретичної частини Наталія Вінникова – HR-директор компанії, розповіла про HR-програми на підтримку безперервних поліпшень. Наталя розказала про важливість комунікації та взаємодії зі співробітниками компанії, про мотивацію і соціальні проекти, які вони організовують для розвитку громади в цілому.

 


Після обіду учасники туру мали можливість пройтися виробничими приміщеннями та побачити процес виробництва швидких сніданків, якими у багатьох починається день. А ще протягом дня всі могли спробувати абсолютно усю продукцію компанії та, можливо, обрати для себе новий варіант сніданку на майбутнє.


Усім учасникам сподобалася відкритість колективу Лантманнен Акса, які радо зустріли нас та провели з нами цілий день. Це дійсно компанія з домашніми цінностями!

Наші партнери
Наші клієнти