+38 044 204 81 13

ПАТ «ТЕРЕМНО Хліб» впевнено стає на КАЙДЗЕН-шлях

12-14 вересня 2016 року в ПАТ «ТЕРЕМНО Хліб» (м.Луцьк) проходив корпоративний тренінг з побудови карти потоку створення цінності та підвищення операційної ефективності за допомогою впровадження інструментів КАЙДЗЕН. ПАТ «ТЕРЕМНО Хліб» – хлібзавод, асортиментний ряд продукції якого налічує понад 140 найменувань. Більшість хлібобулочних виробів виготовляється за рецептурами, які розроблені технологами підприємства.

 


Три дні представники компанії під керівництвом Антоніни Соколової – бізнес-консультанта КАЙДЗЕН Клубу, вчилися застосовувати інструменти КАЙДЗЕН, а також картували потоки створення цінності одного з продукту, що випускається підприємством. Під час тренінгу учасники шукали проблеми і втрати, які виникають на підприємстві, аналізували їх і за допомогою карт шукали способи їх усунення. На завершення тренінгу представники ПАТ «ТЕРЕМНО Хліб» отримали навик застосування інструменту «картування потоку створення цінності», навчилися будувати карти створення цінності обраного пілотного потоку, а також представили проект плану дій з переходу до цільового стану пілотного потоку.


Хочемо зазначити, що ПАТ «ТЕРЕМНО Хліб» не так давно впроваджує ощадливе виробництво, але активність і залученість співробітників вже дає перші позитивні результати. За останній рік багато співробітників підприємства побувало на українських компаніях, які застосовують інструменти КАЙДЗЕН, і самі побачили результати застосування цієї методики. Підтримка керівника компанії Андрія Тищенко, можливість побачити КАЙДЗЕН в дії, а також велике бажання до постійного вдосконалення співробітників «ТЕРЕМНО Хліб», говорить про те, що у компанії є великі шанси продовжити свій КАЙДЗЕН-шлях і показати, що японська методика успішно застосовується в нашому українському середовищі.

 

 

Наші партнери
Наші клієнти