+38 044 204 81 13

ІНТЕРПАЙП Сталь відкриває двері для КАЙДЗЕН-спільноти України

Українській бізнес-спільноті добре відома компанія ІНТЕРПАЙП Сталь – найбільший бізнес-юніт не лише України, але і всієї Східної Європи. ІНТЕРПАЙП Сталь є першим металургійним заводом в Україні, який був побудований з нуля за роки незалежності. Потужність нового заводу становить 1,32 млн. тон круглої сталевої заготовки на рік. Завод об'єднує інноваційні сталеплавильні технології, новий підхід до виробничої культури і сучасні арт-інсталяції Олафура Еліассона, що стали невід'ємною частиною підприємства. Чим же ця компанія привернула увагу саме нашу КАЙДЗЕН-спільноту?


ІНТЕРПАЙП Сталь займається впровадженням інструментів КАЙДЗЕН з 2012 року. Ініціатором став сам керівник компанії. Була створена команда, яка почала займатися цим напрямком. Після 4 років керівництвом компанії було прийнято рішення, що вже можна ділитися своїм досвідом з представниками українського бізнесу. І ось, 15 грудня 2016р. перша група з 30 учасників із різних компаній з усієї України (а це ПрАТ «Керамет», ТОВ «СЕ Борднетце-Україна», ПАТ «Теремно Хліб», ПАТ «Хорольський механічний завод», ТОВ «Агромаш-Калина», ТОВ «ВО Овен», ЮМГ Трейдинг та ін.) відвідала компанію ІНТЕРПАЙП Сталь.

 

 

КАЙДЗЕН-тур розпочався з привітального слова директора КАЙДЗЕН Клубу в Україні Івана Сарвара та операційного директора ІНТЕРПАЙП СтальАндреа Мікьєлана. Далі почалася теоретична частина туру, яку проводили фахівці з безперервного вдосконалення і координації проектів компанії – Юлія Братусь та Володимир Медведев, які разом уже багато років, можна сказати, будували систему КАЙДЗЕН у компанії.

 

Юлія Братусь трохи розповіла про те, як у компанії починався КАЙДЗЕН-шлях, по якому вони зараз впевнено йдуть. Юлія зазначила, що спочатку сама дуже скептично ставилася до всього і думала, що це знову якісь забаганки керівництва. Але з часом все більше і більше заглиблюючись у деталі, було зрозуміло, що це дійсно дуже важливий інструмент в організації ефективної діяльності компанії. Дуже цікаво було почути, як був організований процес залучення до КАЙДЗЕН співробітників компанії. Вони всі просто були залучені до гри, яка має назву «Погоня за їжаками». Так, саме «їжачками» – місцевою валютою на ІНТЕРПАЙП Сталь. Був розроблений прайс-лист активностей, в якому чітко було зрозуміло, скільки можна заробити «їжаків» за виконання тих чи інших активностей. Також у компанії почав працювати місцевий магазин, в якому можна було за «їжаки» купити щось з представленого у магазині асортименту. Спочатку всі сміялися з цієї затії, але через деякий час не помітили, як самі почали «ганятися за їжаками». Юлія зазначила, що співробітники почали навіть «скидатися їжаками» на подарунки, якщо у когось із колег траплялося важлива подія в житті. Можливо, з боку все може здатися смішним, але тим не менш, мета була досягнута – співробітники почали залучатися до процесу змін і проявляти ініціативу. Юлія Братусь повідомила, що за рахунок впровадження інструменту 5S у компанії було виявлено заморожених коштів на 5 млн.$, Зауважте, це на практично новому підприємстві. А що говорити про компанії, які працюють десятки років?

 

 

Далі Володимир Медведев продовжив теоретичну частину туру і розповів про систему пропозицій у компанії, як побудований цей процес і навів трохи статистики за кількістю ідей і приблизним ефектом від їх впровадження. Наприклад, у 2015 році кумулятивний ефект від впровадження склав близько 2 млн.$. Чимала цифра, правда? Також Володимир розповів про помилки компанії під час впровадження КАЙДЗЕН і як вони їх виправляли.


Після обіду учасники туру були розділені на дві групи і разом з гідами пішли на екскурсію підприємством. Був показаний увесь процес виробництва сталі. Хочемо зазначити, що основний вид енергії, який споживає завод, є електрика, на відміну від газу, який є основним видом палива у мартенівському виробництві. Компанія велику увагу приділяє охороні навколишнього середовища. Тут застосовані кращі європейські технології захисту навколишнього середовища. У порівнянні з мартенівським виробництвом викиди в атмосферу менші у 2,5 рази. Завод оснащений однією з найсучасніших у світі систем газоочистки. Це головний екологічний об'єкт у ІНТЕРПАЙП Сталь.

 

 

Також учасники мали змогу побачити п'ять великомасштабних арт-інсталяцій Олафура Еліассона, що стали невід'ємною частиною нового заводу. Це «Дніпропетровський схід» – штучне сонце, підняте на висоту 60 метрів; «Матеріал – це рух» – інсталяція, встановлена в головному виробничому цеху заводу, складається з декількох дисків круглої і еліптичної форми; «Твій міст роздумів» – це 22-метрова інсталяція, розташована всередині підвісного переходу між будівлями заводу ІНТЕРПАЙП Сталь; «Твій вогняний візерунок» – це група великомасштабних зображень на фасаді заводу; «Твій тунель часу» – грандіозна інсталяція – за своїми розмірами дозволяє проїхати двом вантажівкам одночасно – це серія арок, із яких збудовані вражаючі головні ворота, через які проходять транспортні потоки заводу ІНТЕРПАЙП Сталь

 

 

Учасники туру залишилися дуже задоволені почутим і побаченим за день. Після закінчення екскурсії всі зібралися в конференц-залі для підведення підсумків дня і Андреа Мікьєлан із задоволенням відповів на всі запитання учасників. Сподіваємося, що кожен виніс щось корисне для себе, що можна буде застосувати в своїх компаніях і стати хоч трішки, але кращими, ніж учора.

 

 

Наші партнери
Наші клієнти