+38 044 204 81 13

«Lantmannen Axa»: Робити речі краще, ніж учора!

Після Новорічних і Різдвяних свят КАЙДЗЕН Клуб відновив свою діяльність з новими силами, планами і натхненням. Головною місією КАЙДЗЕН Клубу є об'єднання українських компаній для впровадження японського стилю менеджменту КАЙДЗЕН, обміну їх досвідом з метою розвитку економіки України через філософію постійних поліпшень.


26.01.2017р. відбувся перший в цьому році КАЙДЗЕН-тур на підприємство харчової промисловості «Lantmannen Axa». Компанія, яка вже протягом 5 років співпрацює з КАЙДЗЕН Клубом, і успішно впроваджує у себе філософію КАЙДЗЕН: як на виробництві, так і в офісі. У 2000 році підприємство було викуплено шведами і стало частиною шведського харчового концерну «Cerealia».


Цього разу учасниками КАЙДЗЕН-туру були підприємства виробничої сфери: ПАТ «Хорольський механічний завод», АТ «Мономах», ТОВ «Логопласт», ТОВ «Компанія «Спекл», ТОВ «ПО Техна» та компанія сфери послуг «Wise Service».


Шведська компанія «Lantmannen Axa», за підтримки КАЙДЗЕН Клубу, гостинно відкрила свої двері перед учасниками туру і по-дружньому поділилася своїм досвідом: успіхами і труднощами на шляху впровадження інструментів КАЙДЗЕН. Девіз компанії: «Робити речі краще, ніж учора!»

 

 

На початку лекційної частини виконавчий директор Яна Ситниченко познайомила усіх з історією компанії і провела цікаву презентацію про систему підвищення ефективності підприємства LEAD. А про інструменти цієї системи і особливості їх застосування в компанії розповів юрист і LEAD координатор – В'ячеслав Мельник. Начальник служби логістики Ярослав Шпортюк, розкрив нюанси і секрети мотивації персоналу, а також розповів про організовану систему подачі пропозицій під назвою «Фішка». На даний момент компанією впроваджено близько 500 «фішок»! НR директор Наталія Віннікова також поділилася своїм багатим досвідом і успішними особистими розробками, які допомагають регулювати питання з кадрами, уникати процесу «плинності», створювати в колективі сприятливу атмосферу, де люди можуть проявляти себе, реалізовувати свій потенціал, відчувати себе великою щасливою родиною.

 

 

У практичній частині туру для гостей була проведена захоплююча екскурсія по виробництву, де вони змогли побачити впроваджені: 5S, візуалізацію, стандартизацію і т.д., а також простежити процес народження смачних продуктів, виготовлених з натуральних інгредієнтів. На завершення заходу всіх запросили на дегустацію смачних хрустких подушечок, пластівців і мюслі. Приклад компанії «Lantmannen Axa» показує, як на практиці, володіючи невеликими ресурсами, можна бути лідерами у своїй галузі. Головною цінністю компанії є – люди, їх прагнення до саморозвитку і розвитку компанії.


Всім учасникам КАЙДЗЕН-туру сподобалася атмосфера, щирість і професіоналізм колективу «Lantmannen Axa». Сподіваємося, що КАЙДЗЕН-тур був цікавим і корисним, а отримані нові знання і враження допоможуть їм у подальшому розвивати свої компанії.

 

Наші партнери
Наші клієнти