+38 044 204 81 13

Як металургійна компанія впроваджує систему КАЙДЗЕН?

Ми вже не одноразово говорили про те, що система КАЙДЗЕН може бути впроваджена у будь-якій галузі та сфері діяльності. Переконатися в цьому ми могли завдяки КАЙДЗЕН-туру в компанію Інтерпайп Сталь, який проходив 15 лютого 2017р. у м Дніпро. Хочемо нагадати, що компанія Інтерпайп Сталь є найбільшим електросталеплавильним комплексом з виробництва круглої сталевої заготовки у Східній Європі, об'єднує інноваційні сталеплавильні технології, новий підхід до виробничої культури та сучасні арт-інсталяції Олафура Еліассона, що стали невід'ємною частиною підприємства.

 

 

Теоретичну частину КАЙДЗЕН-туру розпочала Юлія Братусь – фахівець з безперервного вдосконалення компанії Інтерпайп Сталь. Юлія розповіла з чого вони починали впровадження системи КАЙДЗЕН та як залучали співробітників у цей процес. Так, за словами Юлії Братусь, вони розробили схему нематеріальної мотивації співробітників, що у підсумку призвело до підвищення ініціативності та подачі пропозицій з поліпшень. Кожен співробітник, проявивши активність або подавши пропозицію заробляв так званих «їжачків», які у підсумку зміг обміняти на сертифікати та отримати певний приз. Як і в багатьох компаніях, впровадження КАЙДЗЕН отримувало величезний опір з боку персоналу. То що ж потрібно робити? Юлія Братусь говорить, що потрібно шукати правильний підхід до залучення співробітників, пояснити, чому це потрібно та як все це допоможе поліпшити своє робоче місце або зробити роботу простішою. Зараз в компанії Інтерпайп Сталь надходить у середньому 45 пропозицій щомісяця, а у процес подачі пропозицій з поліпшень залучено понад 50% співробітників підприємства.

 

Продовжив теоретичну частину туру Володимир Медвєдєв, фахівець з безперервних поліпшень і проектного менеджменту компанії Інтерпайп Сталь. Володимир більш детально розповів про систему подачі пропозицій та який ефект отримують від їх реалізації. За словами пана Медвєдєва, у середньому кожна впроваджена ідея дає економічний ефект у розмірі близько 4 000$, з них кожна 25та близько 80 000$ в рік. 

 

 

Практична частина туру включала в себе ознайомлення з виробничими процесами компанії, а також знаменитими арт-об'єктами Олафура Еліассона. Хочеться відзначити, що особливу увагу компанія приділяє охороні праці і захисту навколишнього середовища. Завод оснащений новітніми системами газоочистки, що у рази скорочує викиди газів і пилу в атмосферу.

 

Наприкінці туру всі учасники зібралися в конференц-залі, щоб підбити підсумки дня, задати питання, а також поділитися враженнями від побаченого. Усіх учасників вразила відкритість співробітників і чистота металургійного підприємства. Адже КАЙДЗЕН в компанії сприймається не лише як набір певних інструментів та практик, а і як філософія, яка допомагає компанії та її співробітникам ставати краще і зробити якийсь внесок в розвиток нашої країни.

 

Наші партнери
Наші клієнти