+38 044 204 81 13

«КАЙДЗЕН: від слів до справи»

23.03.2017 р. перед учасниками КАЙДЗЕН-семінару «КАЙДЗЕН: від слів до справи або як успішно застосовувати в Україні» відкрив свої двері Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана і об'єднав представників більш, ніж 20 компаній з різних сфер (виробничої, фінансової, сфери послуг) з різних міст України, так як японська система управління КАЙДЗЕН може застосовуватись і дієва у всіх сферах.

 

 

Даний захід відкрив низку семінарів, які будуть проходити у великих містах нашої країни в рамках проекту «Рік Японії в Україні» з метою популяризації японського стилю менеджменту для розвитку українського бізнесу.


«КАЙДЗЕН Клуб в Україні» дякує всім Учасникам, Гостям і Партнерам семінару і бажає всім успіхів на шляху впровадження та розвитку системи постійних покращень КАЙДЗЕН.

 

 

Доповідачами цього семінару були:

 

Роман Романцов – консультант, досвідчений фахівець в сфері Логістики, сертифікований Практик з Ощадливого виробництва, який провів цікаву презентацію про застосування КАЙДЗЕН в Логістиці і переваги від його впровадження, про управління ланцюгами поставок, про види втрат і інструментах їх зменшення.


Сергій Дацун – фінансовий директор інвестиційно-фінансової групи «ТАС», сертифікований Практик з Ощадливого виробництва, поділився досвідом застосування КАЙДЗЕН в сфері фінансів, про використання КАЙДЗЕН в процесі консолідації даних компанії і про значний економічний ефект, вивільнення та зменшення часу, який витрачається на регулярні фінансові операції.

 

Юлія Братусь – фахівець з безперервного вдосконалення сталеплавильного підприємства «Інтерпайп Сталь», випускниця програми JICA (Японського агентства з міжнародного співробітництва) розповіла про застосування КАЙДЗЕН у виробничій сфері. Юлія поділилася досвідом, який отримало підприємство за 4 роки впровадження КАЙДЗЕН, а також власними напрацюваннями в напрямку командної роботи, нестандартної негрошовій системи мотивації персоналу, систем подачі пропозицій і ін.


Дякуємо всім за дружню атмосферу, активне спілкування і запитання. Приємно, що кількість прихильників філософії КАЙДЗЕН з кожним роком збільшується. Бажаємо всім успіхів на шляху постійних покращень! Будемо раді подальшому спілкуванні і співпраці.

 

До нових зустрічей!

 

 

Наші партнери
Наші клієнти