+38 044 204 81 13

КАЙДЗЕН-марафон: одне розуміння - одна мета!

26 квітня 2017р. пройшов другий етап довгого забігу під назвою КАЙДЗЕН-марафон. Метою даного заходу було освоїти один з основних інструментів КАЙДЗЕН – Картування потоків створення цінностей (англ. Value Stream Mapping). Цей інструмент можна порівняти з діагностикою у лікаря: поки не знайдена причина – лікування марна справа, а то, іноді, і на шкоду здоров'ю. Тому починати впровадження системи КАЙДЗЕН завжди потрібно з Картування потоків створення цінності – подивитися на реальну ситуацію потоків у компанії, визначити «вузькі місця», втрати, а потім визначити цільовий стан. Карта потоків створення цінності –  це інструмент графічної візуалізації стану потоків створення цінності в компанії і він дуже важливий для кожного керівника.

 

 

Більша частина нашого семінару була присвячена практичній роботі –  захоплюючій бізнес-грі з виготовлення паперових квітів – тюльпанів. Учасники цього етапу (а більшість з них це представники сильної половини), дуже відповідально поставилися до процесу створення квітів – вкрай живі дискусії, очевидна залученість (як ніби в залі вироблялося чи то обладнання, чи то автомобілі…).  Крім поточного стану ми будували карти ідеального і майбутнього стану. Карта ідеального стану – це можливість зобразити процес взагалі без втрат. А карта майбутнього стану – це вже більш реальний варіант, який стає цільовим. І вже далі за допомогою правильного застосування інструментів поліпшення потрібно робити план досягнення цільового стану – так звану «дорожню карту».  


З усіма завданнями наші марафонці впоралися на відмінно. Сподіваємося, що ми разом змогли досягти мети даного етапу – зрозуміти важливість інструменту картування і мати розуміння про можливості, які він перед нами відкриває. А допомагав розбиратися з усіма питаннями Роман Романцов – консультант КАЙДЗЕН Клубу.

 

«Якщо Гемба не йде до керівника – керівник йде в Гемба».
Учасник другого етапу КАЙДЗЕН-марафону

 

 

Наші партнери
Наші клієнти