+38 044 204 81 13

КАЙДЗЕН-марафон Етап III – пройдено!

31.05.2017 проходив третій етап КАЙДЗЕН-марафону – «КАЙДЗЕН-методи аналізу та вирішення проблем». Метою даного заходу було навчити марафонців методикам роботи із виявленням проблем, їх симптомів і пошуку справжніх причин. Також ми більш детально розібрали КАЙДЗЕН-інструменти аналізу із вирішення кореневих проблем для підвищення ефективності роботи підприємства.

 

Так що ж таке проблема? Проблема – це ситуація, коли поставлені цілі не досягнуті чи існує відхилення від заданого рівня. Як правило, поняття «проблема» в свідомості більшості людей має негативний відтінок. Але існує і інший підхід. КАЙДЗЕН дає своє визначення цьому поняттю: проблема – це потенційна можливість для підвищення ефективності. Саме в такій інтерпретації був девіз нашого марафону: «Наші проблеми – це наші можливості!»

 

 

Під час семінару ми розбирали декілька бізнес-кейсів для того щоб матеріал засвоювався простіше і цікавіше. Учасники з великим інтересом і адреналіном в крові подолали всі ділянки дистанції: «Проблема – Симптоми – Причини – Рішення – Покращення» і успішно досягли фінішу. Усі переконалися, що існує багато методологій із виявлення кореневої причини: PDCA, DMAIC, KAIZEN, 8D (методика восьми дисциплін); зі збору та аналізу інформації: Чек-листи, Аналіз Парето, Діаграма Ісікави, Метод «5 Чому» та ін.; за способами генерації ідей і рішень: Метод «Мозгового штурму», Метод номінальної групи, ТРИЗ (від рос. Теория Решения Изобретательских задач), Вибір пріоритетних рішень.

 

 

Марафонцям, маючи багато знань, тепер залишається тільки застосовувати їх на практиці. І головне – не потрібно намагатися використовувати всі і відразу. Потрібно визначити дієві методи для конкретного випадку. І тоді все обов'язково вийде!

 

 

Наші партнери
Наші клієнти