+38 044 204 81 13

Етап IV: 5S - біжимо без перешкод

19.06.2017р. ми пробігли вже четвертий етап КАЙДЗЕН-марафону на тему «Інструменти КАЙДЗЕН і особливості їх застосування: 5S і візуальний менеджмент». Так як марафонці вже набрали рівний темп, перед ними постало завдання не тільки його підтримувати, а й відкривати для себе нові можливості на дистанції. На IV етапі консультант КАЙДЗЕН Клубу Юлія Братусь, яка займається розробкою, впровадженням і супроводом інструментів по ефективній командній роботі, системі пропозицій і мотивації в ІНТЕРПАЙП Сталь, разом з учасниками марафону організовували найбільш зручні умови для роботи. А робили вони це через вивчення і практику основи японської філософії КАЙДЗЕН – інструмент 5S.

 

 

Метою семінару було розвинути практичні навички застосування інструменту 5S і візуального менеджменту. Виявилося, що система 5S є забутою системою, яка застосовувалася ще за часів СРСР, та й суть її не змінилася – порядок і організація робочого місця. Юлія Братусь поділилася своїм досвідом впровадження 5S в компанії ІНТЕРПАЙП Сталь протягом п'яти років. Вона розповіла з якими невдачами і труднощами зустрічалася і боролася компанія. Кожен етап, а це – 1S «Сортування» – 2S «Дотримання порядку» – 3S «Утримання чистоти» – 4S «Стандартизація» – 5S «Удосконалення» – важливий для кінцевого результату. Головне – це розібратися в кожному з них, для того, щоб домогтися максимального результату від конкретного етапу. Успіх від впровадження системи залежить в першу чергу від бачення (що хочемо бачити в результаті), адже без нього впровадження будь-якого інструменту не дасть ніяких результатів.

 

Безумовно, важливим елементом в цьому процесі є мотивація. Юлія поділилася своєю історією про те, як компанія ІНТЕРПАЙП Сталь свого часу мотивувала і залучала співробітників в процес впровадження 5S. І можна підкреслити, що найважливішим в мотивації є – діалог, люди повинні бути почуті верхами.

 

 

Завдяки IV етапу марафонці побачили, як важливо дотримуватися порядку кроків при впровадженні інструменту, а також, які поширені помилки допускають компанії на початкових етапах впровадження. Сподіваємося, що цей етап відповів на всі запитання учасників, а также дав стимул на постійне поліпшення разом з японською філософією КАЙДЗЕН.

 

 

 

 

 

Наші партнери
Наші клієнти