12 вересня 2019 року в м.Кременчук відбувся 29 Кайдзен-тур в ЗАТ «Джей Ті Інтернешнл Україна» (JTI – JAPAN TOBACCO INTERNATIONAL UKRAINE).
Мета заходу – ознайомлення представників різних сфер бізнесу з можливістю успішноговпровадження японського стилю менеджменту – Кайдзен, в українських компаніях.
Історія компанії JTI Ukraine бере початок з кінця 19 століття. У 1842 році була заснована Кременчуцька тютюнова фабрика, в червні 1993 року — ЗАТ «Р.Дж. Рейнолдс Тобакко-Кременчук», у червні 2000 року — ЗАТ «Джей Ті Інтернешнл Україна».
Більше 10 років у фабриці впроваджують наступні інструменти Кайдзен:
1 – організація робочих груп (для вирішення виникаючих проблем);
2 – впровадження системи 5S3R(для ефективної організації робочих місць та робочих зон);
3 – система подачі пропозицій (для мотивації персоналу).
В 2019 році на фабриці розпочали впровадження інструменту SMED (швидка переналадка обладнання).
Про компанію JTI Ukraine та організацію робочих груп детально розповіла Ольга Грищенко – менеджер з адміністративних питань. Найбільше запитань відвідувачі ставили стосовно принципів формування та матеріального заохочення учасників робочих груп.
Ольга Наумочкіна – менеджер з адмініструванню виробничих процесів фабрики JTI Ukraine ознайомила присутніх з діючою в компанії системою 5S3R, наголосивши, що складова системи 3R є розробкою їх фабрики. Результатом впровадження 5S3R стало формування в JTI Ukraine своєї корпоративної культури, а також отримання Золотого Сертифікату від незалежних експертів.
Костянтин Цехоцький - менеджер складського господарства виробництва та координатор системи пропозицій фабрики представив систему пропозицій, яка існує в компанії до 10 років і охоплює 85% персоналу. Учасникам Кайдзен-туру були наведені приклади подачі, опрацювання та реалізації поданих пропозицій від працівників фабрики.
Після обідньої перерви проходила екскурсія виробничими цехами підприємства. Відвідувачам показали процес виготовлення продукції компанії.
Закінчився Кайдзен-тур в компанію JTI Ukraine сесією запитань та відповідей.